Forumindex
Bli medlemSökVanliga frågorMedlemslistaAnvändargrupperLogga in

Svara på ämnet Sida 1 av 1
Bygger Edvard i Mölndals kommun
Författare Meddelande

Svara med citat
Inlägg Bygger Edvard i Mölndals kommun 
Är på gång att bygga Edvard i Mölndals kommun, väntar på bygglov. Finns det någon som bygger samma modell och kommit längre? Dela gärna era erfarenheter och saker värda att tänka på.

En fråga jag har är ang tilluftsventiler som jag sett en del äldre poster på. Är det fortfarande problem med hög ljudnivå, kallras/drag från ventilerna i de nyare husen eller är det uppgraderat? Ska själv kolla med säljaren om man kan välja till andra ventiler som det pratats om.

Säljkontoret i Göteborg, som vi har kontakt med, har varit väldigt hjälpsamma. Gav väldigt bra prel kalkyl när vi köpte vår tomt och åkte även ut och tittade och bedömde markarbetet.

Jimmy Liv på Göteborgs Hus och Bygg ska göra markarbetet. Har läst här på forumet att de är ganska dyra på markarbetet. Jag har inte jämfört offerter men spontant ingår en hel del, bla dränering. Det kanske är standard men vet de som fått göra det själva i efterhand, de byggde inte med ÄH. Känns också tryggt att de gjort ett stort antal grunder till ÄH tidigare.

Användarens profil Skicka personligt meddelande

Svara med citat

Välkommen till forumet!

Edvard verkar vara ett nytt namn för Torgrim?
Det är många som byggt Torgrim och den lite kortare modellen, Höner som idag heter Astrid.

Sök på Torgrim i forumet.

Mvh

Svara på ämnet Sida 1 av 1
Du kan skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet

Skapa forum | Supportforum | Användarvillkor | Integritetspolicy | Cookiehantering | Kontakta oss |

Sidan tog 0.05 sekunder att ladda.